torstai 10. syyskuuta 2015

GUGGUU AW15

Moikka! Mun ensimmäinen blogipostaus ikinä, ja onhan tää nyt aika jännää. :)
Olen todella otettu että nuo mahtavat tytöt pyysivät mua mukaan tiimiinsä ja tekemään tätä ihanaa blogia kanssaan. Mä en ole ikinä ollut mikään loistava kirjoittaja mutta valokuvia rakastan ottaa sitäkin enemmän ja kamera roikkuukin aina ja jokapaikassa mukana. En ole valokuvauksessakaan mikään mestari, mutta eikös harjoitus tee sellaisen? vai miten se meni? ;)
Mutta sitten itse asiaan. Mä tulen postailemaan pääasiassa lastenvaatekuvia (minkä tietysti blogin nimikin jo kertoo) ja ehkä myös jotain lastenhuonekuvia yms.
Pääosissa nähdään varmastikin aika pitkälti mun kolmea rakasta tytärtä (1v, 3v ja 5v), mutta välillä voi vilahtaa vieraileviakin tähtiä kuvissa. Näissä ensimmäisissä kuvissa päästään kurkistamaan mitä ihanuuksia meille kotiutui Gugguun aw15, drop 1-mallistosta. <3
Ihanan lämmin kuvauspäivä osui vielä kohdalle, joten tarkeni ilman takkia käydä kuvailemassa. Ja taitaapa näitä lämpöisiä kelejä olla luvassa vielä enemmänkin lähiaikoina jos säätiedotusta on uskominen.
Ja pakko vielä mainita, että en mä tyttöjä sentään aina samanlaisiin vaatteisiin pue mutta vielä kun se on mahdollista niin on ihan kiva samistella. Luulen nimittäin, että tytöille jossain vaiheessa tulee vaihe ettei samanlaisia vaatteita pueta millään hinnalla. :D
Mukavaa syksyä kaikille lukijoille <3

-Maiju-


6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ja toi Gugguun burgundy väri on vaan niin ihana. Olen kiinnostunut kirjoituksistasi, koska itsellä lähes samanikäiset tytöt (2,4,6) http://rosebath.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ihania samistelijoita! :) Itsekin ajattelin tilata pojalle paidan tuossa sävyssä, sopii tosi hyvin esim yksiin Mainion uuden malliston leggareihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! <3 Burgundy on ihanan syksyinen sävy!

      Poista
  3. Voi kuin ihana kolmikko!!!! <3

    VastaaPoista