perjantai 10. huhtikuuta 2015

Ikioma ja arvonta

Niinkuin teistä varmasti moni tietää niin minä olen nainen Ikioman takana. 
Aika tarkalleen vuosi sitten ompelin elämäni ensimmäisen pipon. En löytänyt mieleisiä asusteita tyttäreni kevätvaatteisiin, joten marssin Eurokankaaseen ja ostin kangasta. Siitä se innostus sitten lähti kun huomasin, että niistä tuli kivoja. Pipoja tuli tehtyä useita keittiönpöydän äärellä iltahämärässä. Laitoin kuvia pipoista kavereilleni ja erääseen fb-keskusteluryhmään. Nopeasti rupesi tulemaan kyselyitä tekisinkö myyntiin niitä, ihan oikeasti joku halusi niistä maksaa, se tuntui aika hienolta. :)
Olin äityslomalla ja minulla oli mahdollisuus ommella vauvan nukkuessa. Päässä pyöri jatkuvasti uudet ideat ja ompelutaidot kehittyivät. Olen aina tykännyt tehdä käsitöitä ja jo kouluaikana käsityöt oli vahvuuteni. Kangaspinot kasvoivat ja tilauksia alkoi tulla mukavasti. 
Ikiomalle tein omat fb-sivut, jotta saisin sinne pipoista kuvia esille, valikoimaan tuli myös erilaiset pannat ja huivit. Ikiomalla on tällä hetkellä hieman vajaa 2000 seuraajaa ja kokoajan tulee lisää. Muutimme loppuvuodesta uuteen kotiin jossa minulla on oma ompelimo, enää ei tarvitse valloittaa keittiönpöytää. :)
Palasin juuri takaisin omaan päätoimiseen työhöni ja tarkoitus on jatkaa ompelua tässä sivussa. Aika näyttää minkä verran ehdin ommella työn ja perheen ohella. 
Yrityksen perustaminen on ajankohtainen nyt tämän kevään aikana. Tuntuu uskomattoman hienolta, että Ikiomasta tuli mun ikioma yritys, vaikka mun piti vain ommella omille lapsille. :)

Blogimme fb-sivuilla on huikeat 800 tykkäystä ja sen kunniaksi järjestetään arvonta! Tällä kertaa arvotaan yksi vapaavalintainen setti, pipo ja huivi. Arvontaan osallistut tykkäämällä Ikioman fb-sivusta sekä kommentoimalla blogin fb-sivun julkaisua. Arvonta alkaa nyt ja päättyy tiistaina 14.4 klo 18.00. Voittaja ilmoitetaan blogin fb-sivulla. Onnea arvontaan!

Siina

3 kommenttia: